Dags att rapportera för alla jakthundsinstruktörer

onsdag, 8 december 2010
Av: Jonas

Nu är det dags för alla jakthundsinstruktörer att rapportera in årets genomförda kurser. De kurser vi är ute efter är de kurser som hållits i Jägareförbundets namn och riktar sig till våra medlemmar.

I år kommer vi att använda ett nytt webbaserat verktyg där alla instruktörer skall rapportera oavsett om man har genomfört kurser eller inte. Det som är viktigt att tänka på är att i de fall flera instruktörer hållit kurs tillsammans är det bara en som rapporterar just den kursen. Så att varje kurs enbart blir inrapporterad en gång. Det är då extra viktigt att den som rapporterar in kursen ser till att i enkäten skriva in övriga instruktörer som har medverkat.

De instruktörer som inte fyller i rapporten förutsätter vi inte vill stå med på listan över auktoriserade instruktörer längre.

Rapporten skall vara ifylld senast den 18 december. Därefter kommer länken nedan inte att fungera längre.

Fyll i rapporten här!