Hemsidan – Informations och utvecklingsmöte

lördag, 11 december 2010

Som ni alla sett har Jägareförbundet Skåne fått en ny och mycket uppskattad hemsida .

För att kunna leva upp till målsättningen att hemsidan skall vara ständigt aktuell måste vi  som arbetar med hemsidan få uppgifter från er ute i kretsarna . Evenemang och händelser  med jaktlig anknytning i stort som smått – gärna tillsammans med bilder – vill vi få besked om för införande  på hemsidan .

Vår nya hemsida erbjuder också möjligheter för kretsarna att ha egna hemsidor liksom andra möjligheter att hålla kontakt med och snabbt nå ut till medlemmarna .

Två medlemmar ur er jaktvårdskrets inbjuds till informations möte med upphovsmannen till den nya hemsidan , Jonas Paulsson , samt medlemmarna i PR och Informationsgruppen . Vi träffas på Fulltofta Naturcentrum intill riksväg 13 mellan Höör och Hörby den 18 och 27 januari 2011 kl 19.00 . Förbundet bjuder på kaffe och fralla .

Vi har valt att ordna två träffar för att alla jaktvårdskretsar skall få möjlighet att komma .

Anmälan – med angivande av vilka som kommer och vilken kväll – sker till Anneli Stjernkvist, Jägareförbundet Skåne , Box 572 , 291 25 Kristianstad , tel 044 – 12 93 47 eller  anneli.stjernkvist@jagareforbundet.se och skall vara henne till handa senast den 10 januari 2011.

Välkomna !

PR och Informationsgruppen