Årsmötesändring Eslöv-Svalövs Jaktvårdskrets

söndag, 30 januari 2011
Av: admin

Årsmötesändring Eslöv-Svalövs Jaktvårdskrets

Styrelsen strävar alltid efter att maximera medlemsnyttan för de medel vi har tillgängliga. Mot den bakgrunden har styrelsen p.g.a. extremt lågt antal anmälda deltagare till kretsens årsmöte tisdagen den 1/2 beslutat att ställa in tidigare annonserad föreläsning samt att flytta årsmötet till en annan lokal. Årsmötesförhandlingarna för Eslöv-Svalövs Jaktvårdskrets kommer att hållas tisdagen den 1/2 på Svalövs Hotell (www.svalovshotell.com) med början kl. 19.00. De hittills anmälda kommer i enlighet med tidigare annonsering att inledningsvis bjudas på enklare förtäring.

Styrelsen i Eslöv-Svalövs Jaktvårdskrets