JAQT dag på Börringe Skjutbana och Skabersjö Gods

måndag, 17 oktober 2011
Av: Jonas

Vi upprepar tidigare succé!

Söndagen den 13 november klockan 09.00 – 17.00

Alla ”tjejer” är välkomna att anmäla sitt intresse!

Är du nybliven kvinnlig jägare eller saknar någon större praktisk erfarenhet av jakt, är detta dagen för dig. Den riktar sig i första hand till Jägareförbundet Söderslättskretsens medlemmar men i mån av plats bereds även andra möjlighet att delta. Vi kommer utifrån några olika kriterier att välja ut ett 10-tal intresserade som kommer att kontaktas individuellt

Jaktskytte

Vi inleder med att träffas på Börringe Skjutbana för teori, jaktlik skytteträning på huvudsakligen flyktskytte – anpassat på banorna och vi avslutar med lunch på banan

Jakt