Bildkollage från solig Bosjöklostermässa

fredag, 30 augusti 2013

Årets jakt & fiskemässa gynnades av ett fantastiskt sensommarväder och detta återspeglade sig naturligtvis i den stora strömmen av besökare.

Jägareförbundet Skåne hade som vanligt många järn i elden: egen informations och rekryteringsmonter, speciella JAQT- och ungdomsmontrar, hundförevisning med syfte att förevisa vårt grundlydnadskoncept för hundfostran ”Barbro Börjessons fyra steg till samförstånd” samt tre jägaranpassade skjutövningar borta på Skyttegatan som vi gärna vill exportera ut till länets jaktskyttebanor: ”roligare jaktskytte”, ”gångskytte” och nytt för året ”compact sporting”.

Helgen kostar oss funktionärer en hel del svett och möda. Vår betalning är alla positiva och trevliga människor som gästar oss på våra aktiviteter. Vi hoppas naturligtvis att detta skall resultera i ett antal nya medlemmar i vårt Jägareförbund.

Vår jaktvårdskonsulent med länsansvar Louise Gårdefalk bifogar ett litet bildkollage från några av våra aktiviteter.

Bildarkiv:

3 Comments to Bildkollage från solig Bosjöklostermässa