På torsdag kväll håller Barbro Börjesson föredrag på Fulltofta Naturcentrum

onsdag, 11 juni 2014

Mentaltest P-O, Malena och BarbroVår välkända hundprofil Barbro Börjesson kommer till Fulltofta för att mentaltesta hundar 13-15 juni. Alla testplatser (24 st) är sedan länge bokade. Hon startar Skåne besöket redan på torsdagskvällen (12 juni kl 1830) med ett inledande föredrag. Föredraget genomförs på 2 vån i Fulltofta Naturcentrum. De som är antagna att testa hundar är välkomna att utan extra kostnad bevista föredraget. Övriga intresserade är också välkomna att mot en avgift av 200 kr (fika ingår) komma och lyssna.

Läs mer http://jagareforbundetskane.se/2014/04/barbro-borjesson-kommer-till-skane-12-15-juni-for-forelasning-och-inofficiell-mentaltest-av-hundar/

2 Comments to På torsdag kväll håller Barbro Börjesson föredrag på Fulltofta Naturcentrum

Trackbacks

1. Ingela Nilsson