Skytteform är färskvara! Anmäl dig till Vintercupen i Skåne!

söndag, 12 oktober 2014

Vintercupen i Skåne 2014-2015 Härmed inbjuds ni till att delta i vintercupen som skjuts i Skåne samt hos en gästarrangör i Blekinge.

Datum: Söndag 26/10 Brösarps JSK, Söndag 9/11 Hässleholms JSK, Lördag 29/11 Ystads JVF,  Söndag 4/1 Trelleborgs JSK, Söndag 1/2 Ystads JVF, Söndag 22/2 Hälsingborgs JSK, Lördag 7/3 Mörrums JSK, Söndag 29/3 Trelleborgs JSK FINAL

Tid: Anmälan mellan 09.00-12.00 Vid varje deltävling Vid finalen ska man anmäla sig på plats i Trelleborg senast 09.30.

Plats: Klubbarnas resp. skjutbana

Info: Man kan skjuta hur många varv som helst per dag, högsta serie räknas! Skyttarna lottas ut i lag på plats vid varje deltävling.

Tillåten ammunition är maximalt 28gr stålhagel 6, 7, 8 & 9:or.

Enklare förtäring kommer att finnas på banan.

Ev. frågor kontakta: Brösarp, Hans Hellichius hasse@hellichius.eu Hässleholm, Tommy Olin 070-944 15 71 tommyolin@me.com Ystad, Andrew Persson 070-584 48 15 andrew.persson@live.se Trelleborg, Anders Johansson 070-494 03 10 ajjo@telia.com Helsingborg, Gustaf Plym-Forsell gpf@telia.com Mörrum, Lars Olsson wm@svensktskytte.se

Startavgift: 150: – exklusive ammunition per 25 varv(deltävling) Betalas på banan innan start.

Anmälan: På plats vid varje tävlingstillfälle http://vintercup.svensktskytte.se/

Vintercupen i Skåne 2014-2015, inbjudan

Vintercupen 2014-2015 deltagarinfo