Nytt deltagarrekord i Fjälkinge

tisdag, 21 april 2015
Av: Jonas

Ett strålande väder och entusiastiska funktionärer hälsade alla skyttar välkomna till årets första fältskjutning i Fjälkinge. Med ett stort engagemang från styrelseledamöter och medlemmar var årets fältskytte redo för skyttarna och kansliet öppnade 08:00 till de väntande morgonpiggas glädje. Under dagen fick vi se ett genomgående bra skytte och en uppsluppen stämning. Vi hoppas alla deltagare fick blodad tand och inte missar nästa fältskjutning i Hyllstofta. Det finns även möjlighet för alla som kände sig ringrostiga att övningsskjuta av hjärtans lust redan helgen innan på Spillepengen.

Med 102 skyttar toppade vi fjolårets deltagarantal vilket vi självklart är glada för. Nedan kan ni ta del av resultatlistan.WP_20150419_11_26_51_Rich WP_20150419_12_19_08_Rich WP_20150419_11_51_32_Rich

Nerladdningsbara filer

Resultat Jaktfältskjutningen 2015 Fjälkinge
Titel: Resultat Jaktfältskjutningen 2015 Fjälkinge (0 click)