Stormbyar, regn och solsken avlöste varandra i Gyllebo

söndag, 17 maj 2015

Det var riktigt aprilväder idag ((17 maj) när Österlens jaktvårdskrets stod  på tur att arrangera jaktfältskjutning 22 LR.

Men, som någon sade – ”Det var ändå bättre än förra året, för då regnade det mest hela tiden”. Det går alltså åt rätt håll, vilket innebär att skjutledare Erik förhoppningsvis kan räkna med fint väder 2016?

Tyvärr fick vädret en negativ inverkan på deltagarantalet, som begränsade sig till 55 personer. Klart sämre än förra året. Det är populärt att lägga in den här typen av aktiviteter under majhelgerna och Gylleboskjutningen kolliderade därför med ett par andra likartade arrangemang på andra ställen i Skåne.

Resultat Gyllebo 2015

Nerladdningsbara filer

Resultat Gyllebo 2015
Titel: Resultat Gyllebo 2015 (0 click)