Elmia Game Fair Skåne 2016

torsdag, 25 augusti 2016

Elmia Game Fair Skåne 2016

Kom och möt oss på Elmia Game Fair Skåne i helgen. Svenska Jägareförbundet finns givetvis på plats med en mängd roliga aktiviteter!

Vi kommer bland annat ha hundaktiviteter med uppvisning av Svenska Jägareförbundets jakthundsinstruktörer i grundlydnad enligt förbundets koncept fyra lätta steg. Det kommer även i vårt tält att visas och berättas om BPH, som är det nya mentaltest som vi erbjuder våra medlemmar och övriga hundsverige.

Vid vår skjutstation kan man även prova på Hagelskytte, både för nybörjare och lite mer avancerade.

Det blir även Barnaktiviteter – En introduktion i natur och vilt för barn och ungdom

Ett intressant område är kustjakten, här kommer Blekingesjöjaktvårdsförening vara med och informerar om kustjakt.

Du kan som alltid ta med din trofé och få den bedömd.

Vi ser fram emot att träffa dig på Ellinge slott i helgen! Mer information finner du på följande plats:

08 Ellinge

Nerladdningsbara filer

08 Ellinge
Titel: 08 Ellinge (0 click)
Rubrik:
Filename: 08-ellinge.pdf