Är du ung och vill ha mer jakttillfällen? Vi kanske kan hjälpa dig med det!

lördag, 7 oktober 2017

Vi vet att det tyvärr kan vara svårt för den som är ung jägare att få tillgång till jakt. Dels för att det är dyrt, men också för att det är svårt att få komma med i etablerade jaktlag. Därför vill vi hjälpa dig. Svenska Jägareförbundet är en medlemsorganisation som är till för oss jägare, och som jobbar med att bevara och utveckla den svenska jakten. Vi finns i hela Sverige och vårt förbund består av jägare, med andra ord kontakter som kan hjälpa dig att komma ut på jakt. Om du som medlem kontaktar din lokala förening (krets eller länsförening) så har dom ett stort nätverk
av jägare som säkert kan hjälpa dig ut i skogen! Vi vet även att jakt kräver mycket prylar vilket är kul, men som också snabbt gör jakt ganska dyrt. Så för att hjälpa till även med det har vi ett samarbete med Widforss.se Det ger alla nygamla ungdomsmedlemmar 20% rabatt på hela deras sortiment av prisvärda jaktkläder från Alaska Elk. Att du som medlem dessutom får tidningen Svensk Jakt 11 gånger per år, alla försäkringar du behöver för att jaga och en massa andra medlemsrabatter och förmåner, gör ett medlemskap till en bra riktigt bra affär.

orig_SJF_C5_ung_171006

Vi ses i skogen!

Oscar von Stockenström

Medlems- och marknadschef