Jaktfältskjutningar i Skåne 2019

torsdag, 4 april 2019

Välkommen till årets jaktfältskjutningar!

Inbjudan JAKTFÄLTSKJUTNING 2019 Vinn en Quad Lottsedel 2019

Vinn en Quad

På sex platser i länet arrangeras skjutningar om inte mer än 50 skott! Jaktfältskjutning med 22LR

Lördag Grushålan vid Kristianstad JSK, Fjälkinge 13 april Anmälan: 08:00-11:00 Skjutledare: Håkan Nilsson, 070-524 81 30

Söndag Andrarum-Brösarp Skytteförening, Brösarp 28 april Anmälan: 10:00-12:00 Skjutledare: Christoffer Strand, 070-547 01 15

Söndag Kolleberga, Norra Åsbo jvk 5 maj Anmälan: 08:00-11:00 Skjutledare: Anders Andersson, 070-848 31 39

Söndag Grushålan, Ejlertslund, Gyllebo på Österlen 26 maj Anmälan: 08:00-11:00 Skjutledare: Peter Nilsson, 070-810 04 74

Jaktfältskjutning med klass 1 Söndag Spillepeng, Malmö 16 juni Anmälan: 09:00-12:00 Även möjlighet att skjuta med klass 2 och 3 kulvapen Skjutledare: Carl-Johan Ringdahl, 070-206 92 22

Söndag Osby Jaktskytteklubb 30 juni Anmälan: 09:00-11:00 Skjutledare: Lennart Tuvesson, 070-642 97 72

Startavgift: senior: 150 kr, junior: 80 kr. Lagtävlan i 4-manna lag! Startavgift: 200 kr. Bland fritt mellan klasserna!

Klasser Junior med stöd. T o m 16 år för 22 LR. För klass 1-3 t o m 20 år. Dam – Öppenklass – Veteran (f. 1954 eller tidigare) – Lag. 4-manna lag!

Välkommen!

Jägareförbundet Skåne – Kristianstad-Bromölla JVK – Norra Åsbo JVK – Österlens JVK – Malmö Spillepeng – Osby JSK – Andraum-Brösarp SF.

GDPR – personuppgiftspolicy Startavgift betalas på plats till arrangerande förenings funktionärer. Vid anmälan och betalning av startavgift registreras var och en i den klass den startande tillhör eller i förekommande fall valt att tillhöra. Resultatlistan publiceras i anslutning till platsen där deltagare anmäler sig. Vidare publiceras resultatlistan på Jägareförbundet Skånes hemsida, www.jagareforbundetskane.se Även bilder och text publiceras på hemsidan och i tidningen Svensk Jakt. Alla startande som betalar startavgift har rätt att om så önskas bli struken från resultatlistan. Det åligger var och en som vill bli struken att meddela tävlingsledningen/sekretariatet på plats. Registrering av personuppgifter sker enligt GDPR personuppgiftspolicy som du kan läsa på hemsidan, https://jagareforbundetskane.se/personuppgiftspolicy/ och på https://jagareforbundet.se/var-verksamhet/policys/gdpr—personuppgiftspolicy/

Nerladdningsbara filer

Annons LM Jaktskytte
Rubrik: Annons LM Jaktskytte (0 click)